Nager - Reisverslag uit Vire, Frankrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Nager - Reisverslag uit Vire, Frankrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Nager

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Maart 2018 | Frankrijk, Vire

Vanmorgen bleek na het opstaan, dat er wat sneeuw gevallen was. Geen dik pak, maar wel alles wit! De bevroren ondergrond zorgde ervoor dat het de hele dag op diverse plekken wit was. Mijn ochtendritueel naar de bakker vroeg een nog behoudender rijstijl. Wout ging mee ter afleiding. Een besneeuwd Normandië is ook mooi!!!

Ook nu koos ik voor wat lekkers bij de koffie. Een tartelette poire voor Ar, iets met frambozen voor Floris en ik een Éclaire café. Lekker hoor. Wat opviel is dat ze eigenlijk iedere dag andere gebakjes verkopen.

De sneeuw zou ergens op de dag in regen over kunnen gaan, dus planden we een middagje zwembad. Eerst vogelden we uit wat de openingstijden waren en toen kwam Floris met een slimme opmerking. Mag je wel in een bermuda zwemmen? Weer iets wat we uit moesten vogelen. Check. Mocht.

Het zwembad zorgde voor genoeg vermaak. Een glijbaan, een waterbaan en diverse baden. Waaronder ook een bubbelbad. Na bijna drie uur kwamen we gerimpeld uit het water.

Tags: Aquavire