De heenreis - Reisverslag uit Rancoudray, Frankrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Rancoudray, Frankrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

24 Februari 2018 | Frankrijk, Rancoudray

Pfff. Opstaan is aan mij niet besteed, ook niet als we op vakantie gaan... Uiteraard leverde dat enige vertraging op en constateerde ik eenmaal onderweg-ontevreden- dat ik het een en ander was vergeten. Soit! Het is vakantie en ons doel was Normandië, waar we een gite gehuurd hadden van Nederlanders. Ergo: een oud-collega van hubby.

De Siberische kou vroeg om aanpassingen, want langs de snelweg eten leek ons niet aangenaam. Voordeel was wel dat het zonnetje voortdurend scheen! En dat hartje winter...

Eindelijk konden we dan ook naar Étretat. Een lang gekoesterde wens die we domweg uit lieten komen... Zo mooi om de klifkust te gaan. Door ook nog boodschappen te halen kwamen we niet vroeg aan op onze eindbestemming. De schitterende gite 'le Cerisier'. De kachels brandden reeds en alles ademde een uitnodigende en warme sfeer uit. Hèhè hier kwamen we voor.

Tags: Étretat